пʼятницю, червня 19

Обласний літературно-художній конкурс «Здоров’я в долонях»: Підсумки І етапу

Шановні колеги!
Дуже вдячні всім тим, хто взяв участь у І етапі обласного літературно-художнього конкурсу «Здоров’я в долонях».
Підсумки І етапу: переможцем конкурсу стала Посна Ірина (12 років) з смт. Варви за вірш «Із долонь здоров’я», І місце посіла Тептюк Вікторія (15 років) з м. Бобровиця за твір «Мікроб та Мікробочка, або навіщо мити руки», ІІ місце – Скирта Аделіна (8 років) з міста Мени за твір «Здоров’я понад усе», ІІІ місце – Музичук Іван (11 років) з міста Прилуки за казку «Подорож з ВІтамінкою».
Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у ІІ етапі конкурсу (художньому), який проходитиме з 20 по 29 червня 2020 року. Для участі у якому необхідно надіслати  ілюстрацію в PDF форматі до твору переможця І етапу (вірш «Із долонь здоров’я» Ірини Посної) на електронну адресу chocnt@ukr.net
Твір-переможець – вірш «Із долонь здоров’я» Ірини Посної 

По дорозі у брилі з соломи
Ходить леґінь – парубок чубатий.
Він здоров’я роздає в долоні
Щедро всім – дорослим і малятам. 

Ось ступнув босоніж у джерельце, 
Зачерпнув холодної водиці,
Розтрусив по луках і озерцях
Тут і там краплини - росяниці.

Коли встануть вранці, позбирають
Ту росу іскристу, кришталеву.
Чарівник же знову оглядає:
“Звідки взять здоров’я? 
Може з древа?”

Підійшов тихенько до берізки,
Соку в неї попросив, вклонився,
Врешті з кленом пожурився трішки.
Той також щедренько поділився.

Завітав на пасіку до бджілок: 
- Дайте, любі, меду – сили людям.
Віднесу нектару кілька мірок 
У долонях, хай здоров’я буде.

На галявині зібрав суницю – ягоду,
У гаю лисички й підберезники,
А в саду  - медові груші й яблука,
Бриль ліщини назбирали щезники.

А коли у день похмуро – сонячний
Всі природні явища зустрілися,
Попрохав він у веселки й дощику,
Радістю щоб з іншими ділилися. 

Так крокує цей юнак чарівний 
Теплим літом, ранньою весною,
Щоб з долонь розкинути по світу
Цілі пригоршні безмежного здоров’я.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Переможці ІІІ Всеукраїнського екологічного конкурсу малюнків «Майбутнє планети у наших руках!»

Урочисте оголошення переможців ІІІ Всеукраїнського екологічного конкурсу малюнків «Майбутнє планети у наших руках!» відбулося 23 квітня у Н...