вівторок, вересня 8

Вітаємо переможницю другого етапу літературно-художнього конкурсу «Здоров’я в долонях»!!!

Маріанна Ваценко стала переможницею другого етапу літературно-художнього конкурсу «Здоров’я в долонях», який проходив з 20 по 29 червня 2020 в онлайн форматі. 

Обласний центр народної творчості разом з Обласною універсальною науковою бібліотекою В.Г.Короленко та Обласною бібліотекою для дітей запровадили Обласний літературно-художній конкурс «Здоров’я в долонях». Мета конкурсу – протидія та інформування ризиків COVID – 19, навчання дітей поведінці в суспільстві у цікавій літературно-художній формі. 

Учасниця проєкту, через свій художній твір, вміло відобразила на папері зміст вірша "Із долонь здоров’я", який написала учениця Варвинського ліцею №2 Посна Ірина. Тож, вітаємо переможців першого та другого етапів літературно-художнього конкурсу та бажаємо творчих здобутків та нових перемог! 

"Із долонь здоров’я" 

(Посна Ірина) 

По дорозі у брилі з соломи 

Ходить леґінь – парубок чубатий. 

Він здоров’я роздає в долоні 

Щедро всім – дорослим і малятам. 

Ось ступнув босоніж у джерельце, 

Зачерпнув холодної водиці, 

Розтрусив по луках і озерцях 

Тут і там краплини - росяниці. 

Коли встануть вранці, позбирають 

Ту росу іскристу, кришталеву. 

Чарівник же знову оглядає: 

“ Звідки взять здоров’я? 

Може з древа?” 

Підійшов тихенько до берізки, 

Соку в неї попросив, вклонився, 

Врешті з кленом пожурився трішки. 

Той також щедренько поділився. 

Завітав на пасіку до бджілок: 

- Дайте, любі, меду – сили людям. 

Віднесу нектару кілька мірок 

У долонях, хай здоров’я буде. 

На галявині зібрав суницю -ягоду, 

У гаю лисички й підберезники, 

А в саду - медові груші й яблука, 

Бриль ліщини назбирали щезники. 

А коли у день похмуро- сонячний 

Всі природні явища зустрілися, 

Попрохав він у веселки й дощику, 

Радістю щоб з іншими ділилися. 

Так крокує цей юнак чарівний 

Теплим літом, ранньою весною, 

Щоб з долонь розкинути по світу 

Цілі пригоршні безмежного здоров’я. 


Використане джерело: http://onmckim.com.ua/news/2020-07-01-2014

Немає коментарів:

Дописати коментар

Магічний кристал поетичного слова

У читальній залі Прилуцької міської бібліотеки для дітей ім. Павла Білецького-Носенка відкрилась краєзнавча літературна витинанка «Магічний...