понеділок, вересня 23

Обласний дитячий конкурс літературної творчості «Я ПИШУ УКРАЇНІ ЛИСТА…»

Чернігівська обласна бібліотека для дітей запрошує талановитих юних поетів, письменників Чернігівщини до участі у обласному дитячому конкурсі літературної творчості «Я ПИШУ УКРАЇНІ ЛИСТА…» до Дня Гідності та Свободи, який проводиться в рамках «Програми сприяння функціонування української мови як державної в Чернігівській області на 2023-2028 рр.».

Положення про конкурс: https://drive.google.com/file/d/1wrL351j5xJwAozELYLtqFEiZ6bTN-hSK/view?usp=sharing

У Конкурсі беруть участь діти 11-17 років.

Конкурс проводиться з 23 вересня по 20 листопада 2024 року.

Учасники Конкурсу кожної вікової категорії готують прозовий або поетичний твір, який за темою відповідає певній номінації:

«Українська – мова вільних людей» (Тут важливо висловити свої особисті почуття щодо мови, її значення в житті, а також пояснити, чому спілкування рідною мовою є важливим для кожного з нас).

«Я – Моя родина - Україна» (Ця номінація запрошує до роздумів про те, що об'єднує нас як родину і націю. Можна писати про сімейні традиції, спогади, мрії та те, що для кожного означає бути українцем).

«Моя мова – моя зброя» (Тут акцент робиться на сучасному контексті війни. Можна поділитися своїми історіями, думками про сьогодення, виразити вдячність Захисникам та віру в Перемогу).

Творчі роботи надсилаються в електронному вигляді до 11 листопада 2024 року на електронну адресу: 

metod1ostrovskogo@gmail.com на розгляд Головного журі.

Оголошення переможців Конкурсу відбудеться 20 листопада 2024 року напередодні Дня Гідності та Свободи.

Переможці Конкурсу нагороджуються дипломами та подарунками.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ПЕРЕМОЖЦІ Всеукраїнського конкурсу малюнків "Зелене відновлення України: дитячий погляд"

Талановиті юні художники з Чернігівщини здобули визнання на Всеукраїнському конкурсі малюнків "Зелене відновлення України: дитячий погл...