пʼятницю, вересня 24

Конкурс «Творчі канікули» - 2021 – обласні підсумки!

 

Підведено підсумки Всеукраїнського дитячого літературного конкурсу «Творчі канікули» на Чернігівщині.

Конкурс проводився у 7 номінаціях:

«Знайомтеся — це ми!»

«Так, я люблю Україну»

«Природа — джерело натхнення та краси»

«І в кожному із нас уже живе філософ!»

«Моя майбутня професія»

«Безмежний світ моєї уяви»

«Далі буде? Ні, «далі» — вже є!»

Отож, творчими й натхненними видалися канікули літа 2021 року в учасників, що здобули перемогу в обласному турі Конкурсу, а це:

Творчі роботи читачів-учнів 11-13 років:

Номінація «Так, я люблю Україну» : Смовський Максим, «Колискова для України», 11 років, Чернігівська обл., м.Остер

Номінація «Природа – джерело натхнення та краси»: Ковальова Єсенія, «Осінь», 11 років, Чернігівська обл., м. Остер

Номінація «Безмежний світ моєї уяви»: Сич Ірина, «Дім для допитливих», 11 років, Чернігівська обл., Борзнянський район, с. Прохори

Творчі роботи читачів-учнів 14-18 років:

Номінація «Так, я люблю Україну» : Зоценко Наталія, «Рідна Україна, мова солов’їна», 14 років, Чернігівська область, м. Ніжин

Номінація «Природа – джерело натхнення та краси»: Француз Вікторія, тавтограма «Снігові сонцевії», 15 років, Чернігівська обл., м. Остер

Номінація «І в кожному із нас уже живе філософ!»: Француз Вікторія, «Самотній журавель», 15 років, Чернігівська обл., м. Остер

Номінація «Безмежний світ моєї уяви»: Мельник Тетяна, «Безмежний світ моєї уяви», 15років, Чернігівський район, с.Чемер

Роботи учасників конкурсу, які здобули перемогу в обласному турі, читайте тут

Вітаємо переможців і бажаємо нового натхнення усім учасникам конкурсу!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Магічний кристал поетичного слова

У читальній залі Прилуцької міської бібліотеки для дітей ім. Павла Білецького-Носенка відкрилась краєзнавча літературна витинанка «Магічний...