середу, жовтня 11

Твори переможців обласного туру "Творчі канікули 2023" Послання до сусіда-«брата»

Номінація «Моя Україна: з вірою в Перемогу»

Орел Вероніка, 16 років, смт. Козелець

Послання до сусіда-«брата»

Це моя країна і моя земля,                                                              

Тут мої дороги і моє життя.                                                            

Тут усе моє: і весна, й гроза,                                                          

Тут мої сніги і моя краса.       

                                                                                                  

Не тобі тут жити,                                                                            

Не тобі родити,                                                                                

Не тобі в полях                                                                                

У моїх ходити.                                                                                

Не тобі любити                                                                                

І сади садити…


Тут моє усе! Тут усе моє:                                                                

І сади, й ліси, тут і гори й ріки,                                                      

Болота й озера – все для мене!


Не твої тут діти,                                                                                                                      

Не тобі радіти,                                                                                                                             

Не тобі моїх                                                                                                                               

Тут дітей учити.


Не твої тут трави,                                                                                                                                      

Не твої городи,                                                                                                                                  

Не туди прийшов ти –                                                                                                                         

Тут мої пороги!

Тут мої домівки                                                                                                                                           


І мої доріжки,                                                                                                                      

Тут дитячі книжки                                                                                                         

І дитячі ліжка – то усе моє!

                                       

Ти чого прийшов?                                                                                                        

Неприємний гість,                                                                                                                                

Як  у горлі кість.                                                                                                                                      

Чи тобі замало                                                                                                                                     

Вже й Кубані стало?!


Тут моє  життя і моя земля.                                                                                        

Це земля, де я в світ прийшла                                                                                    

Й зросла..                                                                                                                    

Це земля батьківська,                                                                                                             

Це земля моя!                                                                                                                    

Це моя Вкраїна і її краса!   

Немає коментарів:

Дописати коментар

Переможці обласного етапу Всеукраїнського дитячого літературного конкурсу «Творчі канікули-2024»

Добіг до завершення обласний тур Всеукраїнського дитячого літературного конкурсу «Творчі канікули – 2024» . До конкурсу долучилися як неодн...