вівторок, грудня 26

Оголошено переможців які «творили» на літніх канікулах!!!

Національна бібліотека України для дітей оголосила переможців Всеукраїнського дитячого літературного конкурсу «Творчі канікули – 2023».

Вітаємо юних талановитих ПЕРЕМОЖЦІВ із Чернігівщини ✨✨✨  

🏆«МОЯ УКРАЇНА. З ВІРОЮ У ПЕРЕМОГУ»🏆
         /11-13 років /  
     Ковальова Єсенія, 13 років
     Чернігівська область
     м. Остер
     💫 "Я плачу…"💫

🏆«МОЯ МАЙБУТНЯ ПРОФЕСІЯ»🏆
         /11-13 років /  
     Багінська Аріадна, 11 років
     Чернігівська область
     м. Остер
     💫 "Лікарі…" 💫

Я плачу…

Я плачу сльозами дитини,
Що чекає дзвіночка від тата…
Ридаю сльозами дружини,
Що на фронт проводжає солдата…

Я страждаю зруйнованим містом,
Що вцілілих будинків немає…
Відчуваю себе тим намистом,
Що щодня намистинки втрачає…

Я сумую покинутим садом,
Де не чути пісень солов’їних,
Плачу деревом, знищеним градом…
Я спустошена, як ці руїни…

Та десь глибоко в серці надія
Ще не згасла і потайки гріє,
Додає мені сил, віри в мрію,
Що скінчиться війна й безнадія…


Лікарі…

Вже чую чітко крик тривоги, 
Назад немає вороття, 
Навколо невимовний стогін,
Боронять лікарі життя.

Думки вгамуються поволі, 
Та головне - допомогти
Урятувати діток кволих
Із лап жахливої війни.

Ось під завалами матуся, 
Рятівники вже на посту, 
Хутчіш! Скоріше! Жінку досі 
Не визволили молоду. 

Але як тільки ж бо підняли, 
За неї взялись лікарі: 
Відважно рани лікували
Й підтримували, чим могли.

І врятували. Поряд ходить 
Маленьке змучене дитя
І дякує, цілує руки 
За порятоване життя.

Ось так війна людей вбиває, 
Але на варті - лікарі...
Тому нас ворог - не здолає,
Тому - не переможні ми!

І я, так само, прагну стати 
Лиш лікарем, щоб рятувать 
Людей відважно і хоробро, 
Щоб світ наш зміг добрішим стать.

Видання  доступне в  електронному вигляді  за  посиланям: https://chl.kiev.ua/mbm/Book/View/841#page/1/mode/2up

Немає коментарів:

Дописати коментар

Чудова новина!!! В Козелецькій дитячій бібліотеці відкрилась терапевтична іграшкова кімната!!!

В Козелецькій дитячій  бібліотеці відбулося відкриття терапевтичної іграшкової кімнати за підтримки відділу культури управління ОКСМС. Тера...